Wij kunnen niet wachten om te beginnen! 🎉
Neem contact op om samen te kijken hoe jullie de social game kunnen uitspelen.
Onze experts staan klaar om jou te helpen!
Anti-corporate marketing draait het script om. In plaats van gelikte campagnes laat een merk bewust de menselijke, soms onhandige kant zien voor herkenning en sympathie.
• Grote merk voelt als underdog en benaderbaar.
• Content oogt gemaakt door een medewerker, niet door de afdeling.
• Minder perfect, meer echt en herkenbaar.
• Doel: connectie en sympathie, niet de perfecte façade.
Het succes van de HEMA 'stagiair' is psychologie. We zien een jonge meid die voor een groot bedrijf gekke dingen doet om views te scoren. Die dynamiek wekt een hulpreflex en het gevoel van de dappere underdog versus het logge systeem.
De twist: ze is geen stagiair maar een slim ingezette influencer. Zo support je niet HEMA het bedrijf, maar die ene persoon die zichtbaar haar best doet. Daardoor voelt de merkbeleving authentieker en vergeet je dat je naar een geregisseerde campagne kijkt.
Je hoeft geen influencer als stagiair te labelen. De kern is imperfectie en menselijkheid omarmen. Laat medewerkers het gezicht van je bedrijf zijn op social media en geef ruimte voor ongepolijste content die de cultuur echt laat zien.
Schrap eindeloos goedkeuren en toon ook de behind the scenes en blunders. Mensen verbinden met mensen, niet met logo's. Spreek als mens, niet als brochure; zo voelt je merk dichterbij en geloofwaardiger.
Neem contact op om samen te kijken hoe jullie de social game kunnen uitspelen.
Onze experts staan klaar om jou te helpen!
Laat weten hoe wij jou kunnen helpen!
Wij houden onze strategie niet geheim, dus laten we even bellen.


